FURUVIK.. ♥

Hej sötnosar!
Jag har kommit hem efter skolan, har fixat lite till flytten (packat lite)
Nu sitter jag här och lyssnar på musik och tar det lite lungt. Som ni ser med frågestunden så har jag inte lagt upp svar, men det är för att jag började ju blogga på den andra igen.. Så jag gör om frågestunden. Men nu märker när i såfall :)
P U S S
Ulrik Munther – Sticks And Stones
Ulrik Munther – Fake It
Ulrik Munther – Alburn Road
Ulrik Munther – The Box
Ulrik Munther – Kill For Lies
Bara för att jag saknar HON ♥♥
Ni undrar säkert varför det står ''furuvik'' på rubriken.. Mne bilden säger allt, det var alltså när jag och Alicia var på väg til furuvik för att se ULRIK !!
Saknar det sjukt mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0