SVAR TILL DIG TEA

Tea om GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA LILLEBROR ♥:
Hej kan inte du lägga ut bilder på din fotto utrustning? :)
Jag har en google bild och det är på kameran men jag har exakt en sån. Och jag skulle knäppa på mitt ljusskydd med, men jag hittade inte det (jag vet slarvigt av mig)
men kan lägga upp en bild på det om jag hittar de ;)
Hoppas dom hära bilderna duger just nu..
Funderar även på att köpa ett stativ med.. Har inte det än.
Men som sagt hoppas dom duger.
KRAM


Objektivet 70-300 zoom..











Kommentarer
Postat av: Tea

Biderna blev jätte bra :) Kul att du ville lägga ut din foto utrustning;) Skulle också vara kul att se lite outfits;) Kram

2011-10-01 @ 17:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0