BILDER PÅ ULRIK MUNTHER (FURUVIK)

Halloj! , det vart OTROLIGT MÅNGA BILDER PÅ ULRIK MUNTHER IDAG!
Men nästan alla var lika, GRYMT BRA HAN ÄR! Men här har ni bilderna, jag knäppte säkert vid 50-80 bilder :s
Och då är jag seriös med !!
Det stog 91 bilder, sen är vet några på mig och Alicia
Han som knäppte bilden kunde inte med kameran, så alla var inte beredd..
Men bättre än INGENTING ! :D
Ni får nöja er med 9 bilder nu så länge, har ni tur på kommer det mer bilder senare, men dom andra är lika typ..
HAN ÄR JU SÅ OTROLIGT BRA PÅ ALLTING, HAN ÄR HELT PERFEKT!!
SÅ SÖT OCH SNYGG MÅSTE JAG BARA SÄGA !


Kommentarer
Postat av: Mia

I was there :D

2011-10-16 @ 03:17:13
URL: http://miiia0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0